Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Rólunk

Az Office Market csapata közel 10 éve dolgozik azon nap mint nap, hogy kényelmes, gyors vásárlási élményt nyújtson valamennyi megrendelőjének. Termékkínálatunkban  mindent megtalál,  amire egy irodában, munkahelyen szükség lehet, legyen szó adattárolásról, irodai papíráruról, prezentációról, csomagolásról, postázásról, nyomtató kellékanyagokról, létesítményüzemeltetésről. Gyermekeidnek is megvásárolhatod nálunk a szükséges iskolaszereket, de akár az otthoni papíráru és tisztítószer beszerzését is bonyolíthatod velünk. Fontos számunkra, hogy kínálatunkban fellelhető legyen a legkorszerűbb és legmagasabb minőség, de szem előtt tartjuk, hogy áraink mindenki számára kedvezőek, és elérhetőek  legyenek. Munkánkat több éve  megbízható beszállítói háttér segíti azért, hogy gyors, pontos és megbízható kiszolgálást nyújtsunk valamennyi megrendelőnk számára.

Miért érdemes nálunk vásárolnod?

  1. Széles termékkínálat
    Több mint, 22.000 termék közül válogathatsz áruházunkban, legyen szó adattárolásról, irodatechnikáról, irodai kisgépekről, irodabútorokról, irodaszerekről, irodai papíráruról, prezentációról, csomagolásról, postázásról, archiválásról, iroda berendezésről, nyomtató kellékanyagokról, számítástechnikai eszközökről, sőt iskolaszerekről, konyhai termékekről, javítás-ragasztásról, szórakoztató elektronikai cikkekről, vagy létesítmény üzemeltetésről.
     
  2. Elérhető ár
    Igyekszünk, hogy a minőségi, magasabb árkategóriás termékeket is elérhető áron kínáljuk vásárlóinknak.
     
  3. Folyamatosan frissülő termékkínálat
    AKCIÓINK, ÚJDONSÁGAINK szinte hetente megújulnak. Így minden héten érdemes ellátogatni hozzánk.
     
  4. 100 % garancia
    Minden vásárlónk számára biztosítjuk a kockázatmentes vásárlást, hiszen ha mégsem vagy elégedett a nálunk vásárolt termékkel, mi visszafizetjük a teljes összeget, amennyiben 14 napon belül visszaküldöd nekünk a terméket.
     
  5. Gyors, rugalmas kiszállítás
    Megrendelésedet akár 24 órán belül otthonodba vagy irodádba szállítjuk az ország egész területén.
    A választást rád bízzuk. Kiválaszthatod, hogy, melyik csomagküldő szolgálat szimpatikusabb és azzal szállítjuk ki az általad megrendelt termékeket. (Trans-o-flex futárszolgálat vagy PICK-PACK PONT).
     
  6. Vásárlóbarát weboldal
    Elképzelésünk szerint honlapunkon a kevésbé gyakorlott felhasználók is könnyen eligazodnak.
     
  7. Biztonságos weboldal
    Weboldalunk SSL tanúsítvánnyal rendelkezik, ami az ügyfeleink adatainak védelmét szolgálja. Az SSL-el biztosított webhely címek https:// kezdetűek. A böngésző jelzi a biztonságos oldalakat egy lakat ikonnal az állapotsorban. 
     
  8. Környezetbarát termékek
    Számunkra nagyon fontos környezetünk védelme, ezért több olyan termék is szerepel kínálatunkban, amelyek újrahasznosított anyagból vagy környezetbarát technológiával készültek. 
     
  9. Rugalmas ügyfélszolgálat
    Ügyfélszolgálatunk hétfőtől péntekig reggel 9:00-től délután 17:00-ig áll vásárlóink rendelkezésére. Igyekszünk megrendelőink minden igényét kielégíteni, a beérkezett megrendeléseket a lehető legrövidebb időn belül teljesíteni , valamint szakszerű segítséget  és minél rugalmasabb megoldást nyújtani a felmerülő kérdéseikre. 
  10. Kuponok
    Folyamatos akcióink mellett, rendszeresen kuponokkal kedveskedünk vásárlóinknak, melyeket hírlevél formájában küldünk, ezért érdemes feliratkozni Ingyenes Magazinunkra.

 

Az OfficeMarket csapata:

 

Az OfficeMarket az év webáruháza lett 2016-ban:

 

Címünk:

OfficeMarket.hu webáruház

A webáruház üzemeltetője: 

PENNA-OFFICE KFT
Magyarország
Jászberény, 5100
Bercsényi út 33.

Adószám: 22958891-2-16

Bankszámlaszám: 10400566-50526574-77871019

Cégjegyzékszám: 16-09-012499

Telefon: +36-30/499-8445