+36706775579
info@officemarket.hu
Blog
Szállítási információk
Rólunk
Kapcsolat
OfficeMarket.hu irodaszer webáruház logo
Kategóriák
OfficeMarket.hu irodaszer webáruház logo
  • Kategóriák
    • Irodai papíráru
    • Folder

      Iratrendezés, archiválás
    • Irodaszerek
    • Iskolaszerek
    • Irodabútorok
    • Technológia
    • Higiéniai termékek
    • Konyhai termékek
    • Létesítmény üzemeltetés
    • Filter

      Felhasználás szerint
    • Vitalitás
  • A nap ajánlata
  • Akció
  • Grillszezon
  • Iskolaszerek
  • Újdonságok
  • Márkáink
  • Irodaszer hűség program
  1. Blog
  1. Blog
Vissza
Rend a lelke mindennek!

Rend a lelke mindennek!

Olvasási idő: 4 perc

Túlzsúfolt az íróasztalod? Lehet, hogy észre sem veszed, de ez komolyan visszavetheti a munkamorált – sőt, az ügyfelek első benyomását is rontja! Nézd meg, hogyan változtathatsz ezen egyszerűen!

 

2025.04.28 10:01 Szűcs Márton
Szűcs Márton

Nincs két ember, akinek egyforma lenne az igényessége, a stílusa, az otthonról hozott rendszeretete. De minden munkahelyen - függetlenül attól, hogy milyen tevékenységet végeznek a dolgozók - ki kell alakítani, meg kell határozni azt az irodai rendet, melyet minden munkatársnak be kell tartania az optimális munkavégzés érdekében.

Egy rendezett munkakörnyezet nem csupán esztétikai szempontból előnyös: jelentős hatással van a produktivitásra, a munkamorálra és az ügyfelek által kialakított első benyomásra is. Nem csoda, hogy a sikeres vállalatok nagy figyelmet fordítanak az irodai rend kialakítására és fenntartására.

De miért is olyan fontos a rendezettség, és hogyan érhetjük el könnyedén? Ebben a cikkben minden kérdésre választ adunk!

Miért fontos a rend az irodában?

A munkaterület zsúfoltsága és rendezetlensége stresszt és hatékonyságcsökkenést eredményezhet. A megfelelően kialakított rend:

  • Növeli a koncentrációt és a hatékonyságot,

  • Csökkenti a felesleges időveszteséget (pl. keresgélés),

  • Professzionálisabb képet mutat az ügyfelek felé,

  • Javítja az általános közérzetet és a munkahelyi légkört.

Minden munkatársnak – függetlenül személyes szokásaitól – alkalmazkodnia kell az alapvető irodai rendhez a gördülékeny munkavégzés érdekében.

Hogyan teremts rendet az irodában?

1. Átgondolt rendszerezés

Használj iratrendezőket, dossziékat, tárolókat és címkéket az anyagok könnyebb átláthatósága érdekében. Egy jól megtervezett tárolórendszer segít megelőzni a papírok és eszközök káoszát.

2. Minimalizmus az íróasztalon

Csak azokat az eszközöket tartsd kéznél, amelyeket napi szinten használsz. A ritkábban használt tárgyak kerüljenek fiókokba vagy szekrényekbe.

3. Rendszeres selejtezés

Érdemes havonta egyszer átnézni a feleslegessé vált dokumentumokat és tárgyakat, hogy ne halmozódjon fel a rendetlenség.

4. Higiénia fenntartása

A tiszta környezet elengedhetetlen a jó közérzethez és a professzionális megjelenéshez. Gondoskodj rendszeres takarításról és higiéniai termékekről.

Segítünk rendet teremteni!

Az OfficeMarket.hu irodaszer webáruházában minden szükséges irodai kiegészítőt megtalálsz, hogy megkönnyítsd a rendszerezést és fenntartsd a rendezettséget. Kínálatunkban szerepelnek:

  • Irattálcák, iratrendezők,

  • Tárolódobozok,

  • Íróasztali rendszerezők,

  • Irodai székek és bútorok.

Ne hagyd, hogy a rendetlenség hátráltassa a munkád – teremtsd meg a hatékony munkavégzés alapjait még ma!

Ebben szeretnénk segíteni, hiszen nálunk megtalálja azokat az irodai kiegészítőket, melyek segítségével megszüntetheti az irodában eluralkodó rendetlenséget. Webáruházunkban számos kellék kapott helyet, melyek praktikus kivitelezésükkel mind a hatékonyság és gyorsaság szolgáltában állnak.

Ha szeretnéd még gördülékenyebbé tenni az iroda mindennapjait, érdemes elolvasnod korábbi cikkünket is:
Vendégek tájékoztatása: tippek a gördülékeny ügyfélkezeléshez

Ebben a bejegyzésben hasznos tanácsokat adunk arra, hogyan biztosíthatod, hogy a látogatók érkezése zökkenőmentes és professzionális legyen – hiszen a jó első benyomás kulcsfontosságú!

A rendezettség a minőségi munka alapja!
2021.07.20 10:53
A rendezettség a minőségi munka alapja!

A rendezettség a minőségi munka alapja!

Ahhoz, hogy feladataidat gyorsan és hatékonyan tudd elvégezni a munka során, rendkívül fontos, hogy milyen környezetben teszed azt. Hiszen közérzetünket és hangulatunkat nagyban befolyásolhatja a fizikai környezetünk, azaz a körülöttünk lévő világ.

Most megmutatjuk, hogy hogyan és mivel tudsz rendet teremteni munkahelyeden!

Iratrendezés mesterfokon!
2017.01.22 20:50
Iratrendezés mesterfokon!

ESSELTE ajándékakció!

​Iratrendező, az irodai rend eszköze
2015.12.25 00:00

Munkahelyünkön, de az otthon tárolt többé kevésbé fontos irataink rendszerezésében sokszor nem is tudjuk, mit használjunk, milyen eszköz lenne a legjobb. Hisz vannak papírok, melyek jó ha kéznél vannak, mert naponta szükségünk lehet rájuk, és vannak olyan irataink is, melyek még szükségesek, de inkább akadályoznak a mindennapi munkában, ha nincsenek rendszerezve, és egy megfelelő helyen tárolva.

Vissza
Népszerű kategóriák
  • Fénymásoló papír HOT
  • Borítékok
  • IratrendezőHOT
  • Naptár
  • Számológépek
  • Irodai székek
  • Nyomtatványok
  • Genotherm
  • MágnestáblaHOT
  • Hőpapír
  • Tűzőgép
  • Írószer
  • Tároló doboz
  • Iskolaszer
  • Irodabútor szekrények
Iratrendezés
  • Iratrendező
  • Tokos iratrendezők
  • Gyűrűs dossziék és könyvek
  • Függőmappa tárolók
  • Iratpapucsok
  • Archiváló dobozok
  • Irattálcák
  • Karton gyorsfűzők
  • Aláíró könyvek
  • Szalagos irományfedelek
  • Mappák
  • Elválasztólapok
  • Prospektustartók

 

Irodatechnika
  • Iratmegsemmisítők
  • Meleglamináló gépek
  • Vágógépek
  • Spirálozógépek
  • ParafatáblaHOT
  • Flipchart tábla
  • Krétás tábla
  • Technológiai kiegészítők
  • Vetítővászon
  • Nyomtató kellékanyagok
  • Lábtámasz
  • Csuklótámasz
  • Háttámasz és ülőpárna
  • Billentyűzetek

 

Top márka
  • Victoria Office
  • Victoria Paper
  • Victoria Visual
  • Donau
  • Ico
  • Fellowes
  • Mayah
  • Esselte
  • Maped
  • Leitz
  • Apli
  • Kores
  • Victoria Technology
  • Összes forgalmazott márka
Elérhetőség
  • +36706775579
  • info@officemarket.hu
  • 5100 Jászberény, Tóth János u. 37
  • Nyitvatartás: h-p 9-17

 

Információk

  • Szállítási információk
  • Gyakran Ismételt kérdések
  • Irodaszer kisokos
  • Rólunk
  • Partnereink
  • Általános szerződési feltételek
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Irodaszer webáruház
  • Ajándék ötletek
  • Irodaszer hűségpont rendszer
  • facebook

  • twitter

  • pinterest

  • instagram

Árukereső.hu Árukereső.hu
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
  • Irodai papíráru
  • Iratrendezés, archiválás
  • Irodaszerek
  • Iskolaszerek
  • Irodabútorok
  • Technológia
  • Higiéniai termékek
  • Konyhai termékek
  • Létesítmény üzemeltetés
  • Felhasználás szerint
  • Vitalitás
  • A nap ajánlata
  • Akció
  • Grillszezon
  • Iskolaszerek
Belépés
Regisztráció
Adatkezelési beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezheted, amivel elfogadod az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
A működéshez szükséges cookie-k döntő fontosságúak a weboldal alapvető funkciói szempontjából, és a weboldal ezek nélkül nem fog megfelelően működni. Ezek a sütik nem tárolnak személyazonosításra alkalmas adatokat.
A marketing cookie-kat a látogatók weboldal-tevékenységének nyomon követésére használjuk. A cél az, hogy releváns hirdetéseket tegyünk közzé az egyéni felhasználók számára (pl. Google Ads, Facebook Ads), valamint aktivitásra buzdítsuk őket, ez pedig még értékesebbé teszi weboldalunkat.
Az adatok névtelen formában való gyűjtésén és jelentésén keresztül a statisztikai cookie-k segítenek a weboldal tulajdonosának abban, hogy megértse, hogyan lépnek interakcióba a látogatók a weboldallal.
A személyre szabáshoz használt cookie-k segítségével olyan információkat tudunk megjegyezni, amelyek megváltoztatják a weboldal magatartását, illetve kinézetét.