Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához.

Ismerd meg a 3 alapvető irodai etikett szabályt!

Ismerd meg a 3 alapvető irodai etikett szabályt!

Ha Te is irodai közegben dolgozol, akkor tudod jól, hogy vannak olyan alapvető szabályok, amelyek betartásával elkerülhetőek a nézeteltérések, és melyekkel Te is jobb színben tűnhetsz fel a kollégáiddal szemben. Te ismered mindet? Tarts velünk, hiszen most eláruljuk a 3 alapvető irodai etikett szabályt!

Ha Te is irodai közegben dolgozol, akkor tudod jól, hogy vannak olyan alapvető szabályok, amelyek betartásával elkerülhetőek a nézeteltérések, és melyekkel Te is jobb színben tűnhetsz fel a kollégáiddal szemben. Te ismered mindet? Tarts velünk, hiszen most eláruljuk a 3 alapvető irodai etikett szabályt!

1. Tarts rendet!

Ha nem is vagy rend-és tisztaságmániás, egy irodában alapvető dolog, hogy magad körül rendet tarts. A főnöködnek is az fog először szemet szúrni, hogy milyen környezetben dolgozol. Ha rendetlen vagy, az a munkateljesítményedre is kihathat, és rossz benyomást fogsz kelteni mindenki szemében.

Erre tökéletes megoldást jelenthetnek a különböző asztali rendezők és irattartók az OfficeMarket webáruház kínálatából.

 

 

 

 

 

 

 

 

Azzal, hogy rendezett és praktikus lesz a munkakörnyezeted, az iroda is jól fog működni jól tudjon működni. Nem beszélve arról, hogy olyan termékek, kiegészítők vesznek körbe, amiket aztán örömmel használsz.

Ugyanez igaz a konyhára is!

Leggyakrabban otthonról viszel magaddal ebédet az irodába? Akkor mindenképpen szükséged lesz műanyag tárolókra, amikben ezt megteheted. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így nem fogja átjárni az irodai hűtőt a Te ebéded illata. Ezzel pedig megmutathatod, hogy igenis igényes vagy a környezetedre és saját magadra is.

Étkezés után, pedig ne felejtsd el elmosogatni és hazavinni magaddal az ételhordódat!

2. Megfelelő kommunikáció

Ha előszeretettel használsz szlenget a mindennapi beszélgetéseid során, az irodában ezt kerüld el, hiszen nem ott van a helye. Ez igaz mind a szóbeli, mind az írásbeli kommunikációra. Így tehát ha egy rövid, tömör emlékeztetőt szeretnél felírni az irodai fehértáblára kollégáid számára, tedd azt szépen, érthetően megfogalmazva!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ezzel mások szemében is nagyot nőhetsz, profinak és munkájára igényesnek tűnhetsz.

Alkalmazd ezt emailezés során is az ügyfelek felé!

És természetesen ne feledkezzünk meg a szóbeli kommunikációról, elsősorban a telefonbeszélgetésekről sem!

Fontos etikett szabály, hogy magánjellegű beszélgetést mindig irodai helyiségen kívül intézd el. Megbeszélés közben keresnek telefonon? Ne mindenki füle hallatára fogadd a hívást, hanem menj ki a szobából, majd kérj visszahívást a telefonálótól. Hiszen a főnök se tartja majd jószemmel, hogy Te kint csevegsz, miközben egy fontos meeting zajlik.

3. Ne csapj nagy zajt

Zenét vagy rádiót hallgatva tudod a leginkább végezni a munkádat? Lehet, hogy az irodában dolgozó kollégáid többsége viszont nem.

Légy tekintettel másokra, és kedvenc zenédet hallgasd fülhallgatóval munka közben! 

Az OfficeMarket webáruház ebben is nagy segítségedre lesz, hiszen minőségi fejhallgatók széles választéka között válogathatsz!

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze mondanunk se kell, hogy ne max. hangerővel élvezd a zenédet, ami esetleg a munka rovására mehet.

Ha mindezeket az alap etikett szabályokat betartod, mindenki pozitív véleménnyel esz rólad az irodában!

És tudod, minden irodai felszerelést az OfficeMarket webáruházban megtalálsz, hogy még kényelmesebb legyen a munkavégzés.

Előző blogcikkünket itt olvashatod: Őszi check-list home-officeban dolgozóknak! Avagy mivel szereld fel dolgozószobádat ebben az időszakban!

Üdvözlettel,

OfficeMarket csapata

www.officemarket.hu