(20 db)
BIC
A BIC világelső az írószerek és a borotvák területén. Az a hosszú távú vízió irányelve, hogy mindenhol kiváló minőségű, megfizethető termékeket biztosítsanak a fogyasztóknak.
A BIC termékek mindig is a minőségről, a biztonságról és a megfizethetőségről szóltak. Fedezd fel, miért bízik mindenki egyszerűen ikonikus, nélkülözhetetlen írószereiben és borotváiban.
(20 db)
(3 db)
(2 db)
(20 db)
(2 db)
(2 db)
(2 db)
(60 db)
A Bic márka küldetése:
"Kiváló minőségű, biztonságos, megfizethető, alapvető termékeket készítünk, amelyekben mindenki megbízik"
BIC egyszerűen kezdődött – egy látomással és egy tollal. A cél egy olyan termék létrehozása volt, amely kielégíti a fogyasztók alapvető igényeit: egy gördülékeny, könnyed íróeszköz. Az eredmény azonban sokkal több volt: a BIC demokratizálta az írás művészetét, és mindenkinek megadta a kreatív kifejezés erejét.
Ma egyszerűséget és örömet viszünk a mindennapokba. A márka fő célja, hogy a könnyedség és az öröm érzését keltsenek az emberi élményt alkotó pillanatok millióiban. Ez a szenvedély, hogy egyszerűséget és örömet hozzon az embereknek szerte a világon, ami mozgatja csapatukat nap mint nap. Újragondolták a mindennapi alapvető dolgokat, olyan termékeket terveztek, amelyek minden szív és otthon része.
Hisznek abban, hogy pozitív hatást gyakorolnak a világra azáltal, hogy fenntartható megoldásokat kínálnak, amelyek tiszteletben tartják a bolygót az intelligens tervezés és a tartós termékek létrehozása révén.
Egy kis történelem:
1944-ben Marcel Bich és üzlettársa íróeszköz-alkatrészeket gyártott Franciaországban. Hat évvel később Bich piacra dobta saját golyóstollat BIC® márkanév alatt – saját nevének rövidített, emlékezetesebb változatát. Egy ikon született.
Az azóta eltelt több mint 60 év alatt a BIC megbízható globális márkává nőtte ki magát azáltal, hogy egyszerű, ötletes és megbízható termékeket készít mindenki számára, mindenhol. A BIC® tollakat több millió ember kezében találhatja szerte a világon.